Prohledat tento blog

čtvrtek 4. září 2014

ALCHYMISTA (Paulo Coelho)


V současné době hodně čtu knihy, řadící se do kategorie filosofie života, knihy o životní cestě a rozvoji ducha. Poslední dobou si tyto knihy získávají stále více na popularitě a je jich k dostání nepřeberné množství. Mezi ty nejlepší, co jsem četla, bych zařadila knihy francouzského autora Laurenta Gounella a pak románový počin Kanaďana Robina S. Sharma, který nese název Mnich, který prodal své ferrari, o těch ale až později.

Knihou, kterou vám tu chci teď doporučit je ALCHYMISTA od světově proslulého spisovatele/filosofa Paula Coelha, která byla vlastně mou prvotinou v tomto druhu literatury. Díky Alchymistovi, který mě hned od začátku zcela nadchl, jsem začala číst i další díla podobného zaměření.

Alchymista je nejenom poutavým příběhem, který budete chtít přečíst jedním dechem, ale zároveň v sobě skrývá hluboké životní pravdy a v určitém smyslu je takovým náznakem toho, jak bychom měli žít a co bychom měli v našem životě změnit. Právě z toho důvodu jej řadím na svůj seznam a vřele ho všem doporučuji k přečtení.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Srí Lanka - země buddhismu, čaje a kokosů

Cestu na Srí Lanku jsem "plánovala" už od roku 2014, kdy jí navštívila kamarádka, z jejíhož popisu jsem byla úplně unešená. Rok co...